mandag den 19. maj 2014

En dejlig cirkusdag...

Vi var en tur i cirkus Benneweis i onsdags, ungerne og jeg…
Eller det vil sige - jeg havde byttet babymusen ud med verdens sødeste Elvira og efterladt ham hjemme sammen med farmanden til lidt malebonding.
I kender dem godt, de der dage der bare er helt fantastisk gode, ikk… 
Det håber jeg! 
Sådan en var den her onsdag.
Vigga havde egentlig fri fra parade og øvning på teaterstykker - hendes eneste fridag i mange mange dage. 
Men så var der alligevel brug for at hun kunne stille op - og det vil hun bare rigtig gerne, så frem med fleksibiliteten hos mig. 
Jeg havde planlagt at hente Viola og Elvira tidligt i børnehaven, så de kunne komme hjem og hygge og lege inden cirkus, men det blev så til at de kom med en tur ind til åen, hvor Vigga skulle optræde.
Og sikke en oplevelse de fik.






Viola ved godt at hende damen inde i heksen i virkeligheden er sød og hedder Eva, men Elvira var altså ikke heeeeelt overbevist.
Det blev alligevel til et billede og sørme om så ikke heksen gav flødeboller og gik afsted med to små duller i hænderne… 
Sikke et syn, det var.
Havfruen havde smidt halen og prinsessen på ærten rullede afsted med sin seng.
Store store øjne på små piger!

Vi nåede faktisk kun lige hjem og vende - en lille bitte smule aftensmad blev klemt ned, men spændningen var altså stor - Cirkus ventede forude…
Vi har været så heldige at blive inviteret afsted af MCDonalds, som jo også havde fribilletter til børn i deres happy meals tidligere på året.
Husk at få den brugt, hvis du har en liggende - det var en stor stor oplevelse for børnene og faktisk synes jeg også selv det var godt i år. 
Jeg er rigtig glad for at de ikke længere har elefanter med - og så synes vi alle sammen at numrene var gode, og at klovnen var SJOV. Ikke mindst fordi han hev en far til en dreng i Viggas klasse med i manegen :)




Så tusinde tak for turen til McDonalds - og tak for lån af verdens dejligste Elvira til min søde veninde!





1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Dejlige billeder, det ser ud til at være en hyggelig, hyggelig dag!

- Anne