lørdag den 30. november 2013

Julehemmeligheder....

Vi har lavet hemmeligheder i dag, ungerne og jeg...  
Eller... 
Mest ungerne faktisk!

De skønneste julegaver er blevet til, blot med en porcelænstusch (fra Panduro) og nogle forskellige fade og tallerkener (vores er fra IKEA)
Jeg skal lige love for at jeg nu har tre meget stolte og tilfredse små nisser, som bare sådan GLÆDER sig til at give fadene i julegave til deres heldige bedsteforældre... 

 









Jeg elsker hvor forskellige og helt igennem skønne de hver især er!
Nu skal fadene bare lige bages, så tuschen hærder - så er de klar til at blive pakket flot ind.

Jeg har i øvrigt lige fået hængt mine nye bogkasser op - og med en lille baby i huset tager ting bare LANG tid... 
Så de er stadig gabende tomme, som det noget så tydeligt kan ses her i baggrunden... 




4 kommentarer:

Bodil (200procent) sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud! Vi tegnede på porcelæn sidste år, det bliver SÅ fint med de skøre, skæve børnestreger :-) Heldige bedsteforældre I har! God mandag! Knus Bodil

betine sagde ...

Ja, det bliver nemlig bare så fint... Jeg kom også lige til at tænke på dine skønne puder :)

Også god mandag til dig, søde Bodil.

Knus!

Marina sagde ...

NØJ hvor blev de flotte de fade. De forstår da virkeligt at gøre sig umage.

Cat sagde ...

Det var da bare en super god ide. Den tror jeg lige jeg napper:) Så er julegaverne hjemme til ALLE besdteforælderne.