søndag den 15. september 2013

En pære med musik... Og en hyggepakke vinder!

Der tælles efterhånden for alvor ned til babys ankomst her i det lille gule - og mange af de små projekter, jeg havde i tankerne er ved at være færdige...

Her til formiddag har jeg fået lavet en musikuro til ham - i form af en pære i lækkert libertystof. 
I al ubeskedenhed synes jeg selv, den er blevet rigtig fin :)

Det blev også til en lille "guldsmed", som jeg tænker han kan ligge og kigge på...  Jeg er ikke helt tilfreds med dens øjne, så den kommer nok lige ned igen og får en makeover...

Mit første større patchworkprojekt er også færdigt - det er tæppet med sekskanter, som hænger over tremmerne i sengen.  
Jeg glæder mig altså til at putte det om baby!







Som så mange andre har jeg været en tur i Netto og hente nogle af de fine hylder, de har i denne uge - de passer helt perfekt over sengen fordi de er så smalle - og så er der lige plads til lidt hyggeligt dims.

De fine små "Pus" øverst oppe er Nanettes værk, vi har lavet en byttehandel og jeg er lykkelig for dem, for de er simpelthen bare SÅ skønne. 
Jeg ved at hun lige nu har tilbud på dem, så hvis du ønsker dig en er det et godt tidspunkt at slå til på.

Vi har også trukket en vinder af "dansefjernsyns-hyggepakken" - det blev nummer 6, som er Lola... 
Stort tillykke til  dig - send mig en mail med din adresse, så skal jeg sørge for at hyggepakken kommer hjem til dig.
Tusinde tak til alle jer, der havde lyst til at lege med...

Og rigtig god søndag!


6 kommentarer:

Fyrstenogfruen sagde ...

Pæren er da bare alt for fin:):) Jeg har også købt sådan to kasser til at hænge over puslepladsen, for reolen det står ved siden af er ved at eksplodere....

Søster Æblekind sagde ...

Hvor ser det bare fint ud. Så klar til baby... Og nu ved vi vist også at han ikke skal hedde søvnig😉

Linsens sagde ...

Åh hvor er der fint til baby!
Ej, nu skal jeg altså også igang! 8 uger til Termin idag, får helt dårlig samvittighed!
Havde jo lavet både tæppe, spillebamse, sengetøj og meget mere til storebror!
Kan da ikke falde sådan af på den til nummer 2, når du sådan hygger om din nummer 4!!!
Har meget røde ører lige nu!

Julie sagde ...

Altså Betine hvor er du bare go''!!! Får helt lyst til at lave en pære nu:-)

Lola sagde ...

Ih, det er jo mig der er den heldige vinder! Ej, hvor godt. Jeg glæder mig til at modtage pakken og jeg sender fluks en mail. :-) PS. Rigtig fin pære og sejt at du har så meget klar allerede.

Kamilla sagde ...

Åh nogle søde ting :-)

elskershopping.blogspot.com