onsdag den 10. april 2013

Tivoli og København...

I går var vi på tur til yndlingsbyen... København!  
Jeg får stadig totalt hjemve, når jeg er der og lysten til at drøne over en af broerne til Amager og Hollænderdybet er STOR...

Nå... Men nok om det!  
Vi skulle til lysfest i Tivoli, skulle vi!  
Lysfest er en gammel tradition - og kan vel egentlig bedst betegnes som en slags generalprøve inden den gamle have sådan for alvor lukker dørene op og inviterer indenfor.  
Der var da også en del - for ikke at sige rigtig mange driftstop, men vi havde en dejlig (og meget meget kold) aften derinde.

Et par af Tivolis nye forlystelser - Aquila og stjernetårnet (som desværre havde driftstop...)


mine allerdejligste yndlingspiger


Ingen Københavnertur uden lidt shopping (vel?)
Et par smukke "flower me happy pots" fra MeyerLavigne kom med hjem... 
Jeg er helt pjattet med dem!



skønneste vase - også fra MeyerLavigne


Et par nye kopper fra yndlings Liebe 


Og en vase fra samme yndlings Liebe. 
Jeg kan rigtig godt lide de nye, lidt større vaser derfra.


 Smukt smukt tapet fra Retrovilla... 
Jeg glæder mig til at lege med det!

I dag er vi trætte allesammen. Nogle mere end andre!


Så er det godt med en stor dejlig sofa at flade ud i!



6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det lyder hyggeligt.
Er også helt exet med Susan Liebes design.... Og har aldrig en tur til City uden et stop i hendes butik.... Elsker den! Om det er formen eller farverne ved jeg ikke tror bare at det er det hele...!
Glæder mig til sommer, Tivoli og alt der hører til...

Unknown sagde ...

Hvis i næste gang har brug or et (lækkert) pusterum anbefales the A la mente på rådhusstræde... Dejlig tæt på Liebe, skøn stemning og ikke mindst lækker mynte te, måske kender du den allerede?
Totalt yndlingsstop inden turen år hjem!

Unknown sagde ...

Elsker de fine vaser fra MeyerLavigne og deres platter...de er bare SÅ fine!!! Skønt med et pusterum i hovedstaden! Bare det var mig!

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Marianne Aa. sagde ...

Ja Amager er skønt, bor her selv ;-). Hvornår har du boet på Amager.

Hilsener fra Marianne

Fototosse sagde ...

ELSKER MeyerLavigne potterne! Drømmer selv om at få et par stykker!