torsdag den 7. februar 2013

Nyt i stuen...




Den har været i mine tanker et stykke tid... 
Den fine curiosity box fra Hay. Og der var altså ikke noget at gøre - den måtte bare flytte ind her også. 

Jeg har en hjemmedag med min syge Viggamus i dag. Det er så 3 uger (plus) vi kører med feber, virus og influenza her i det lille gule. 
Kom NU forår, siger jeg bare. 
Ååååh altså - jeg GIDER ikke mere sygdom nu. Det ved jeg, der er flere af jer derude, der kan nikke genkendende til!
Men... Fordi jeg er hjemme, kunne jeg jo så passende lige få boret nogle huller og hængt skønheden op. 

Jeg er rigtig glad for den allerede! 

(Og rimelig stolt af at alle hullerne passede med skruerne og at den oven i købet hænger lige.)

10 kommentarer:

Maria sagde ...

Hvor ser det bare godt ud! Og hvor bor du altså fedt. :-)

Vi er også lagt ned af sygdom her i bjælkehytten - og vi giiiider heller ikke mere nu. Forår nu, tak!

Flot med hullerne og at den hænger lige! Det ku jeg absolut ikke ha gjort. ;-)

Maj sagde ...

Uh jeg er vild med den box. Og med de ting du har puttet i den - det ser simplethen så fint ud!

Hvad jeg heller ikke er vild med er den lorte-influenza. Hold nu OP den trækker tænder ud i år.

Håber snart I er ovenpå igen allesammen :).

Søster Æblekind sagde ...

Ja hvis man ikke kan andet, så kan man da prøve at gøre det sygdomsramte hus lidt hyggeligere... Du er sej med en boremaskine er du, det ser godt ud. Er også ret vild med den søde lampe der ligner en omvendt tulipan... Rigtig god bedring til Vigga musen, her køre vi på 14. dag... KOm Forår Kom NU!

Henriette sagde ...

Vi er heldigvis sluppet for langtids sygdom herhjemme og har været så heldige at vi "bare" har været forkølede. Håber det forbliver sådan! Men jeg længtes også efter foråret :)

Er dybt misundelig på din nye kasse. Det ser rigtig fint ud! :)

Unknown sagde ...

Det ser også toplækkert ud.... Godt boret;-)

Unknown sagde ...

Hvor er du sej Betine og det ser super fint ud! Og hold op hvor har du fyldt den med mange lækre sager!
I bor så skønt!

Maria sagde ...

Så fint. Jeg er også vild med den. God bedring til alle. Der har også været syge børn her siden søndag. Pyh, så bliver man lidt træt, ik? Kh Maria

det ALLERBEDSTE... sagde ...

Det ser super godt ud, og så fine ting du har puttet i! Rigtig god bedring!!! Kh. Louise

frk.regnbue sagde ...

Ser rigtig godt ud:-)
Håber din datter har det bedre....
Kh Christina

Unknown sagde ...

Den er så fin, og med alle dine fine ting, ja så bliver den da kun endnu finere.
God bedring hjemme hos jer