søndag den 17. februar 2013

lidt af hvert....

Jeg var ret så heldig i går, faktisk... 
I genneren, hvor jeg ellers aldrig finder noget - og så alligevel, spottede jeg, da jeg egentlig havde opgivet og var på vej ud, en lille muselmalet skål. Royal Copenhagen und alles...
Fin var den, så HAPS... 
Da jeg så vendte mig for at gå op og betale for den, fangede mit øje lidt mere muselmalet... 
En FIN FIN FIN kande. Også Royal!
30 kr pr. del, siger du????  
Jeg følte næsten jeg snød dem.


Senere i dag skal vi på barselsbesøg og se lille nye Tilde. 
Åh, jeg GLÆÆÆÆÆDER mig. 
Findes der noget bedre i verden end små nye fantastisk duftende mennesker?



12 kommentarer:

Marlene sagde ...

Hold nu op du var heldig! Jeg finder også meget sjældent når jeg er i genneren.
Små nye mennesker dufter bare skønt.
Rigtig god dag til dig :-)
Kh. Marlene

Maria sagde ...

Nej nej nej, du fik bare ikke en musselmalet chokoladekande til 30 kr! Den koster jo over 1000 kr fra ny! Hvem bestemmer dog priserne i de genbrugser?! ;-)

Heldige dig. :-)

det ALLERBEDSTE... sagde ...

Super fine billeder og glimt fra Jeres hyggelige hjem - og heldige dig, den lille skål er bare SÅ fin. Dejlig søndag til dig, og ja, barselsbesøg er bare noget af det bedste:0) KH. Louise

Maria Krumbaek sagde ...

Orv ja det var godt nok heldigt - dem havde jeg nok også hapsede til den pris :)
Hav en god søndag

Frk. Hansen sagde ...

Årh jeg kan næsten ikke klare at læse med!! -Nær død af misundelse! :-)
Go søndag herfra

Snullemor sagde ...

Så miraklernes tid er ikke ovre endnu ;·) godt at høre!
:·)

Linsens sagde ...

Orv ja var du lige heldig der:-)
Det er jo næsten som en vandrehistorie, lidt for godt til at være sandt;-)

Henriette sagde ...

Hold da op en fint fund :)
Det er lidt som om, at de ældre damer i genbrugerne omkring mig godt ved at nogle mærker er lidt mere værd, for når man endelig finder noget af "det gode" så koster det næsten nypris hvis ikke mere :/
Generelt tager de bare overpriser i KBH synes jeg, det er ærgeligt!


Ellers nogle super skønne og inspirationsgivende billeder :D

betine sagde ...

Marlene - Ja, de dufter fantastisk! Jeg kan stadig ikke helt komme mig over, hvor heldig jeg var ;)

Maria - I know :)

Louise - Tusinde tak :) Ja, barselsbesøg er bare hyggelige ! Jeg er også rigtig glad for skålen :)
Håber du har haft en dejlig søndag!

Maria - Ja, ikke :)

Frk. Hansen - Tro mig, sådan ville jeg også have det, hvis jeg havde læst det hos dig :) Det er VILDT, så heldig jeg var lige der!

Snullemor - Ja, det er meget dejligt at vide ;)

Linsens - hihi, ja, det er rigtigt... Men den er altså god nok, det skete virkelig ;)

Henriette - Ja, det var et ret så heldigt fund. De plejer nu også at sætte priserne godt op her, der stod f.eks. en VILDT grim lænestol til 450 kr! Det giver ikke rigtigt mening. Tsk tsk... :)

Unknown sagde ...

Wauw, det var da et super køb! Nogen gange er man da bare for heldig :) Super fine billeder.

Søster Æblekind sagde ...

Det er da genbrugs priser som de skal være! Så billige er de ikke her i dne anden ende af byen. Men skulel du blive træt af den chokolade kande, så ved du hvor jeg bor;)

Søster Æblekind sagde ...

Det er da genbrugs priser som de skal være! Så billige er de ikke her i dne anden ende af byen. Men skulel du blive træt af den chokolade kande, så ved du hvor jeg bor;)