onsdag den 16. januar 2013

Magisk magi og sport!

Altså... 
Jeg har vist nævnt mindst en gang eller fire at verdens største lille Potter-fan bor her i det lille gule. Så da vi fik tilbudt at prøve det nye playstation3 spil "Book of spells" kunne jeg ikke sige nej. Og hold da op - den hitter hos den lille Potter-fan!  
Det er ret syret, egentlig - i hvert fald for mig!  
"Bogen", som er blå med store hvide felter, bliver simpelthen "levende" på skærmen og lærer trylleformularer fra sig. 
Det er altså noget, min Potter-fan kan bruge. 
De to ÆGTE tryllestave, han har (og ja, de er ægte  -fra Ollivanders selvfølgelig) har i den grad fået kamp til stregen her. 
Så hvis du også har en Potter-fan i huset, kan det her spil virkelig anbefales! 



Du kan se mere om wonderbooks her!

Januar er jo den oplagte tid til selvfornyelse. 
I hvert fald her i huset. Jeg plejer gerne at have "tab 10 kilo" på listen over hvad der gerne må ske i løbet af sådan et friskt nyt år - og 2013 er ikke nogen undtagelse. Det går faktisk rigtig godt - og et lille ekstra skub er spillet "Sports Champions 2". Masser af motion lige hjemme i stuen. Hep hey - det er smart! Og så er det også rigtig sjovt. Vi dyster mod hinanden i boksning, golf, bowling, ski, tennis og bueskydning. Og jeg siger det bare... I tennis vinder JEG - samtidig med at der ryger 180 kcal. Win win!


     læs mere om spillet her

Ingen kommentarer: