lørdag den 8. december 2012

noget om julepynt, bluser og en julekalender...

Årh altså... 

Jeg synes bare ikke rigtigt det gamle julepynt spiller i år. 
Jeg ved ikke helt hvad det er, men det er bare forkert

Så nu har jeg købt lidt nyt. 
Det hjalp. 



Det blev til en porcelænsbambi fra Helle Gram, porcelænsjuletræer fra Ester Elisabeth Pedersen (begge dele købt hos unika-k.dk), samt en gris og en stjerne fra Liebe.
Den lille gris er fra Nanette, som jeg vandt den skønneste giveaway hos for nylig. Den viser jeg frem senere...


Et par tigerbluser er kørt igennem maskinerne. Jeg er vild med det her stof, det er så blødt og dejligt og printet er da bare skønt. 
Hvis du er hurtig, kan du godt bestille en - kig i den lille biks hvis det frister.


Og til sidst det skønneste skønne... 
Min allerdejligste Viggamus har lavet en julekalender til MIG... 
Kan I huske dem? 
Årh, jeg  elskede at lave dem selv og jeg elsker endnu mere at åbne lågerne i denne her. 

Jeg håber I har en dejlig decemberlørdag derude...

6 kommentarer:

Oline Art sagde ...

Åh ja - Det med julepynten kender jeg så udmærket. Jeg har faktisk sorteret benhårdt i mit julepynt i år, og det jeg ikke længere synes var mig, har jeg haft med op i min klasse, så dem der ikke havde noget eller så meget, kunne tage det. Og tænk sig de kunne bruge det hele:-) Det var jo fantastisk!

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Har det på helt samme måde i pr, hvorfor mon?? Ser så hyggeligt ud med blå grene :-)

Onkel Anne sagde ...

Meget meget fint og let. Måske det er det, der gør julepynt så massivt? Letheden mangler i det meste julepynt!

Kabakü sagde ...

Skøn julekalender;) Jeg var også vild med at lave sådanne da jeg var barn. Fine ting du har købt til de smukke blå grene.

betine sagde ...

Oline Art - Ej, det var da en god ide at give det videre til nye hjem... Det vil jeg da også gøre :)

Dorte - ja, det er lidt spøjst ikke? Jeg tror det er fordi vi bevæger os i nye retninger og så er det gamle bare ikke "rigtigt" mere?

Onkel Anne - det har du bare så evigt ret i, der mangler lethed!

Katrine - Ja, den er bare skøn :) Og hun minder mig glad om at åbne en låge HVER morgen! Jeg er også glad for det nye pynt - det var lige det, der manglede :)

Rikkeprikke sagde ...

Årh ja, dem kan jeg godt huske. Jeg håber og ønsker, at jeg er så heldig, at mine egne børn får lyst til at lave en til mig en dag, jeg vil blive lykkelig for sådan en. Hvor er du heldig :) Den er vel nok fin.