søndag den 14. oktober 2012

Om en lækkermås i ny kjole... og bukser.

Jeg har været så heldig at få lov til at teste tøj for Filabel.  Det er en af de netbutikker jeg oftest handler i, jeg synes der er et rigtig godt og varieret udvalg og så er der en rigtig fin service. 

Viola har fået den fineste kjole. Den er fra Pippi, som ikke er et mærke jeg kender særlig godt. Kvaliteten er helt i top, den er i det blødeste jersey og holder farve og form også efter vask. 
Jeg kan rigtig godt lide at den er lidt anderledes i faconen, den har flagermusærmer og det er rigtig sødt, synes jeg. 
Viola fik også et par superlækre bløde strømpebukser fra Mala...

Hun synes selv hun ser noget så dejlig ud... Jeg fandt hende på badeværelset i gang med det her :)




Hvis du også gerne vil have sådan en kjole, kan du finde den her

Pelle har fået et par rigtig lækre Småfolk jeans. De er virkelig bløde og sidder rigtig godt på ham. De har justerbar talje, hvilket er rigtig godt til Pelle. 
Jeg har kun prøvet Småfolks velourbukser tidligere, men de her er simpelthen lækre at jeg sagtens kunne finde på at købe flere par af dem til ham. 



Lignende bukser finder du her






1 kommentar:

mette sagde ...

Fine sager - og søde billeder :)