onsdag den 29. august 2012

dit og dat og mere jersey...

Jeg er så heldig at være den, der er hjemme med Nullergøjen ovenpå gårsdagens operation. 
Hun er i sprudlende humør og jeg nyder hende SÅ meget!

Hun legede rigtig godt her i formiddags, så jeg så mit snit til at færdiggøre sidste skud på jerseykjolestammen... 
Med fare for at I virkelig bliver trætte af mig og mine (mange) jerseykjoler, kommer der altså lige et par billeder af de 3 nyeste... 
Måske skulle jeg overveje at producere nogle til salg?  Mine piger har jo i virkeligligheden ikke brug for flere kjoler, men jeg synes de er så skønne at sy...





Mit hækleprojekt går meget langsomt fremad, tiden har bare SLET ikke været til det... Men fine, det er de da - hvis jeg selv skal sige det :)



Og se så lige hvad jeg skal på fredag... Om jeg glæder mig?  Det tror jeg nok, jeg gør...




15 kommentarer:

kundskabogkaos sagde ...

De kjoler er bare skønne! Min datter ville elske hver og en, hun er nemlig en rigtig kjolepige, og jeg får i stort set ALDRIG i bukser :( Hvilket mønster bruger du? Og lapperne er så fine. Det skal nok blive til et tæppe ik?
Elsker også at hækle, så dejligt med inspiration :)

mimi

Kahr Kreation sagde ...

Jeg er også helt vild med de kjoler. Jeg håber min pige bliver kjolepige for så vil jeg også kreere sådan nogle fine kjoler ti hende. Det er en rigtig skøn blog du har - jeg får rigtig meget inpiration herinde. Linkede til dig den anden dag :-)
Du skal være velkommen til at slå et smut forbi min blog.
Kh Line

Dorthe sagde ...

De er da bare for skønne de jerseykjoler og nok noget af det mest behagelige at have på. Hvor sjovt jeg skal også til den koncert på fredag.

Bodil (200procent) sagde ...

Århhh men, hvor er de altså også bare for lækre, de kjoler! Hvor køber du stoffet?
Kram

Didde-Louise sagde ...

Så skønne kjoler da!! Har sendt dig en mail ;-)

Unknown sagde ...

Du er bare så super god Betine!!!! Bluser og kjoler vil jeg helt klart gerne købe hos dig:)

Unknown sagde ...

Og skønt tæppe på vej:)

Mia sagde ...

Altså Betine, endnu engang, jeg fatter slet ikke hvordan du når at sy alle de kjoler..og jeg når ikke engang én eneste til min lille prinsesse til på fredag hvor hun har fødselsdag...tsk tsk. I aften står den på forældremøde, første gang jeg skal møde forældrene til mine nye fjerde klasser.
Dejligt at se hun er ovenpå efter i går:)
Kan godt forstå du glæder dig til fredag, rigtig god fornøjelse.
KH Mia

Unknown sagde ...

Jeg syntes at det lyder som en skøn ide, og ville ææææælske at købe et par af de ine kjoler til min lille Ester...
Tæppet ser irriterende godt ud!

Kh.
N

Unknown sagde ...

Fine kjoler på fin pige!!
Og hvor er du blevet sej til de oldefirkanter!! Kender den langsommelige proces - jeg er nået op på 14 styks. Og der er laaang vej endnu.

Kram Line

mumi sagde ...

har lige optaget at jeg var slet ikke tilmeld din hjemmeside, selvom jeg følger godt med :-) hermed er gjort og sikke nogle skønne kjoler!!!og nøj hvor jeg ønsker mig jeg kunne hækle!!

LeizyB sagde ...

Arj altså nogle lækre sager du disker op med :o)

Översätt sagde ...

Fine kjoler!

billige brudekjoler sagde ...

Godt skabelon, jeg kan lide, mange tak.

Søster Æblekind sagde ...

Bare lige en føler... Hvordan går det med det hæklede tæppe?? :)