mandag den 18. juni 2012

lidt mere tapet og aftenhygge...

Weekenden her i det lille gule gik, foruden at sy, blandt andet også med at tapetsere lidt (mere) ovenpå - på Violas værelse. 
Jeg er fuldstændig forelsket i det her smukke smukke tapet, det er simpelthen bare så flot. 



Sjælden idyl :)
(det her tapet er jeg også fuldstændig tosset med!)


Lidt mere tapet... Stadig hos Viola.


Og til sidst den lille søvnignorant. 
Jeg håber de nye elefanter får hende til at sove heeeeele natten.
Håb er godt!

15 kommentarer:

Christina sagde ...

Jeg æælsker effektivitet :) og tapet :) måske jeg burde invitere dig og Louise på berlinbesøg, er næsten sikker på at hvis der stod en rulle lækkert tapet i hjørnet ville det være oppe med det vuns ;)

betine sagde ...

Ha ha :) Ai ja! Gør det....

Eline sagde ...

Det er det ene smukkeri efter det andet... Håber jeg på et tidspunkt får mod på tapeter - det er bare for lækkert...
Kh

betine sagde ...

Jeg kan kun sige ... gør det :)

Maria Schwartz sagde ...

Ihh så fint!! Vi ønsker os også de gule elefanter!! ;-)

Anne A sagde ...

Hvor ser det lækkert ud, gid jeg måtte det derhjemme. Desværre har jeg en mønster- og farveforskrækket mand, som har sådan en underlig ide om at han også har noget at skulle have sagt;-)
Jeg er forresten helt vild med billedet på det øverse billede. Kan du huske hvor du har købt den søde lille pige? Eller står det et navn på kunstneren?

Michelle Faber sagde ...

Hvor er det bare fint!! Gir sådan et dejligt liv på et børneværelse:-) Er sikker på hun har mange hyggelige stunder i det lækre miljø!!
Håber elefanterne skaber søvn!!!!!!! Håber det rigtig meget, for jer!!!

Som up-date kan jeg fortælle dig, at både kjole og nederdel har været på MANGE gange allerede. Har ikke lige fået fanget hende i kjolen endnu, men skal nok huske at sende billeder:-)

Kh Michelle.

LeizyB sagde ...

Hvor er det bare smukt - glæder mig altså til at blive boligejer, så jeg også kan gå amok i alle de lækre tapeter. Det er simpelthen et misundelsesværdigt lækkert børneværelse du har lavet :o)

betine sagde ...

Det kan jeg godt forstå :) De er altså også fine!

betine sagde ...

Ih altså... Det har han da helt misforstået :)

Billedet med pigen er af "going danish" - du kan blandt andet købe direkte af hende her http://goingdanish.bigcartel.com/. Jeg elsker hendes billeder og har to mere i stuen :)

betine sagde ...

Tusinde tak, Michelle... Hun er rigtig glad for sit værelse - heldigvis :) Det med at sove er hun så lidt mindre glad for, elefanterne hjælper ikke rigtigt, synes jeg...

Hvor er det bare dejligt at du/I er glade for tøjet - jeg glæder mig til at se billeder :)

Kh.

betine sagde ...

Årh, tusinde tak altså! Jeg glæder mig også til du bliver boligejer - er helt sikker på at jeg kommer til at svælge i lækre billeder fra dig :)

lisa pinkfriday sagde ...

Hej anldeningen för jag skriver till dig är för jag gillar (älskar!) din blogg och har den på min länklista :) Jag skulle vilja välkomna dig till en grupp som är öppen för alla färgglada typer! Syftet med gruppen är att ha ett forum för oss inredningstokar där man kan länka till massa skoj, dela med oss av inspirerande bilder och erfarenheter. Även byta och sälja grejer kan du göra här. Inga regler förutom vara trevlig och ha kul! :) Alla är varmt välkomna, Vänligaste hälsningar Lisa
http://www.facebook.com/groups/380587038657088/

Anna sagde ...

Skøn skøn tapet!

Kenziepoo sagde ...

Hi my name is Rachelle from La Petite Magazine. I would love to feature this room in our magazine. If interested could you send us an email at contact@lapetitemag.com.


Thanks,

Rachelle
www.lapetitemag.com