onsdag den 6. juni 2012

en blomsterkjole...

er kørt igennem Fru Singer... 
Det var en bestilling og modtageren er heldigvis glad for resultatet. 
Den er klippet og syet med ærefrygt, for stoffet her er altså bare helt særlig fint... Fuldstændigt som nyt, med de flotteste, klare farver... 
Det er helt utroligt, så smukke de retrostoffer var dengang, de var nye... Altså - de er jo stadig smukke nu, men farverne - før de blev vaskede mange mange mange gange, var bare SÅ klare oprindeligt. 
Suk :) 








27 kommentarer:

Eline sagde ...

Ih, hvor er den bare fin... Kan godt forstå den blev modtaget godt. Du har bare så mange lækre "stoffer". Jeg er sådan en nærigrøv, så jeg har ingen :0(
Kh Eline

Fru Bach sagde ...

Rigtig fin kjole i skønt stof

Oline Art sagde ...

Hvor er den bare fin. Det er simpelthen sådan nogle søde detaljer du har lavet på kjolen:-)

Mia sagde ...

Hvor er den blevet fin Betine...jeg købte det samme stof, men mit var jeg desværre lidt skuffet over, det var ikke så flot i farven..men sådan er det jo med vintage stoffer.
KH Mia

Michelle Faber sagde ...

Jeg, eller dvs min datter;-), er den heldige modtager og vi top elsker den - og de andre fine sager der lå i pakken:-)
Du er simpelthen kanon dygtig med hende fru singer og jeg er dybt imponeret!!

Stoffet var jeg så heldig at finde hos anitaff på trendsales, hun har rigtig meget fin og i rigtig flot stand:-)

Kh Michelle

Louise sagde ...

Smukt, ganske enkelt smukt... I LOVE IT :-)

lotte sagde ...

hold da k... den er flot, den kan jeg godt forstå at modtageren (michelle faber plus datter) er blevet glade for, godt arbejde, flot stof og fine detaljer :)

Henny sagde ...

Flotte farver. DEn skal nok blive brugt flittigt.

Lena sagde ...

Den er simpelthen bare så fin...så smuk og super skønne farver =)

Unknown sagde ...

Den er helt vild fin, og super smukt stof. hvordan har du lavet den lille blomst, det er nemmelig lige sådan en detalje jeg har i tankerne til en nederdel jeg lige har lavet.

Pernille sagde ...

Smuk smuk smuk!

Bodil (200procent) sagde ...

Sød med sød på!! Den kan man da ikke andet end være vild med - både model og stof er jo sååå fine!!

Lola sagde ...

Øj hvor er den flot. Det er virkelig noget smukt stof! :)

betine sagde ...

Tusinde tak :)

Jeg bruger sådan en clover yoyo maker - de kan købes i stofforretningerne... Så er det simpelthen så simpelt at lave dem.

betine sagde ...

Arh, du har da nogle synes jeg jeg kan se på Bodils voksende tøjbeholdning :)

betine sagde ...

Tak - og ja... stoffet er fantastisk.

betine sagde ...

Tusinde tak :)

betine sagde ...

Tak, Mia...
Ja, du kender jo historien om stoffet... Måske er vi mere heldige næste gang :)

KH.

betine sagde ...

Tak, søde Michelle...

Ja, Anita er vores allesammens pusher :)

betine sagde ...

Tak, søde dig...

betine sagde ...

Tusinde tak, Lotte :)

betine sagde ...

Tak tak tak :)

betine sagde ...

Tak, Henny :)

betine sagde ...

Tusinde tak, Lena.

betine sagde ...

Tusinde tak, Bodil :)

betine sagde ...

Tak! Ja, stoffet er helt fantastisk smukt :)

Christina Ravn sagde ...

Den er altså SMUK!