onsdag den 30. maj 2012

heldige mig...

For et stykke tid siden var jeg den heldige vinder af en skøn giveaway hos Line. Jeg vandt et gavekort på hele 400 kroner til Gabrielles.dk, som er en rigtig skøn webshop med mange mange lækre varer. 
Det var virkelig svært at vælge - og så alligevel ikke, for jeg forelskede mig ret hurtigt i et lille fint flueskab... Nu er det mit og jeg er rigtig glad for det - så skal jeg bare lige finde den helt rigtige plads til det :) 
Tusinde tusinde TAK til jer begge to!!!






Hvis du ikke kender Lines fine blog, kan jeg kun anbefale at du kigger forbi, der er rigtig meget inspiration at hente!







5 kommentarer:

Louise sagde ...

Så fint skab.... Jeg har sådan et, faktisk 2.. både et i den størrelse, og større i gult... Begge i kælderen, jeg har ikke plads her oppe.... Sælger dem dog aldrig, for de er bare Så fine og dekorative.....

ELSKER skyen der står inden i.... dem kan jeg altså ikke få nok af... så lækkert stof der er på...

Heldige dig :-)

Christina sagde ...

Jeg har nøjagtig det samme og aner ikke hvor det skal stå - det er et vandreskab ;)

Anonym sagde ...

Åh, det var et fint valg. Har også kigget længe på sådan et. Bare ikke lige haft 400 til netop sådan et ;)
Du var heldig!! :)

Anita Gohr sagde ...

Super fint skab - det ser rigtig godt ud.
Blandingen af gammelt og nyt..

kreabondegaard.blogspot.com

Unknown sagde ...

Ajjj hvor er det fint!