onsdag den 4. april 2012

Gjellerodde tur/retur



Vi har tilbragt et par dage laaaangt væk... 
Ja, altså - ikke så langt egentlig, men med 3 utålmodige børn i bilen føles det sådan...  Faktisk!
Destinationen var et sommerhus i Gjellerodde og der har været oplevelser en masse - især for de førnævnte 3 utålmodige børn.

Højdepunktet var, da selveste PÅSKEHAREN løb forbi ude på græsset foran huset. Snak om god timing der! Tak for det, søde hare!

Jeg kommer nok til at billedspamme i morgen, for hold nu op - der er taget mange gode billeder. Men først i morgen - lige nu er jeg aaalt for træt. 
Turen hjem var nemlig LANG... Mest fordi jeg lokkede min stakkels sagesløse familie ud på en (stor) omvej - bare for at finde ud af at ham der Sune kun har åbent i sin retrogarage i weekender. DOH! 
 
Men så kom de til Ejer Bavnehøj - og den anden høj, som er højere og som jeg lige nu har glemt hvad hedder?! 
Det bliver de sikkert glade for en dag :) 


3 kommentarer:

Christina sagde ...

Høhø - de der omveje skal man bare vænne dem til :) Lyder som et par gode dage ..

heidi sagde ...

Åh, jeg har også tåget rundt i Brædstrup med et par utålmodige, mugne børn på bagsædet. Uden at finde garagen, selvom det var weekend.. Gudskelov var turen ikke så lang for os :o)

Og er der virkelig noget der er højere end Ejer Bavnehøj!?

Eline sagde ...

Sikke dejligt med et par dage væk... jeg er ved at pakke til vores Frankrigtur som starter i aften - yah! Men det er også nogle lange km vi skal køre. Vi holder pitstop ca. halvvejs... Glæder mig sådan til at komme afsted, bare os 4 :-)
Hils Pelle fra Hans og god påske
/Eline