fredag den 20. april 2012

et dejligt bytte... og lidt nyt.

Jeg har fået den skønneste pakke med posten i dag. 
Det var rigtig dejligt, for jeg har altså måtte overgive mig til kamillete og dyne. Æv. 
Men tilbage til pakken. 
Den indeholdt en smuk smuk CPT fra søde Mia og er en del af en byttehandel. Mia - din pakke kommer snart!!!



Ud over CPT´en var der også en skøn skøn halvdel af et dynebetræk, Mia og jeg har købt sammen på ts. Hvor er det altså bare dejligt med sådan en dele-makker!


I morgen har min lille blog fødselsdag. 1 helt år bliver den. Mon ikke det skal fejres med en giveaway? Det tror jeg nok, det skal :)


Hav en dejlig aften, blogland!



4 kommentarer:

Eline sagde ...

Tillykke med fødselsdagen i morgen... Og rigtig god bedring til dig.
Jeg har også lige sparket en giveaway i gang, hvis du er interesseret...
Kh Eline

KagerbagerRikke sagde ...

Rigtig god bedring til dig :)

Mia sagde ...

Og tænk den kom i postkassen hos mig, kl. 18 i går aftes...dejligt det er nået frem til dig. Øv at du er sløj, rigtig god bedring.

KH Mia

Helle Jakobsen sagde ...

Tillykke med det første år. Rigtig god bedring til dig :0)