fredag den 25. november 2011

nullergøj-tøj...

så er tæppet til den lille babypige færdigt og på vej til modtageren... Uh - jeg har helt præstationsangst over det... Det er jo på ingen måder perfekt, hvilket jeg altså ellers godt ville ha´ haft at det var... Jeg er faktisk slet ikke tilfreds med kanterne. Aaaarh altså! 

Nå, men hey...  Jeg har fået sådan nogle fine mærker til at sy på...  her har jeg godtnok bare sat det fast på båndet, men altså - de er da fine.



Ugen her hos mig er gået med arbejde, arbejde og så lidt mere arbejde. Som i går, hvor jeg var der fra 8-22.30.  Så nu er det bare SKØNT med skønt på at det er weekend. Her er vasketøj op til loftet og et rod, der i den grad afslører at mor ikke har været hjemme.  Jeg har nærmest ikke engang haft til til at kigge med hos jer derude. Det er helt underligt.

Kasserne med julepynt er fundet frem - og nu skal vi bare råhygge og pynte op alt det vi orker. Og måske rydde op. Bare så der er klar til endnu mere rod fra på mandag, hvor der igen er lange arbejdsdage i vente for mig. 

7 kommentarer:

Marie sagde ...

Fine mærker du har fået, hvor har du købt dem henne? Og velfortjent med lidt råhygge efter så lange dage :-)

Bodil (200procent) sagde ...

Jeg går og venter på mine mærker - som godt snart må lande i min postkasse.... Kender godt det der med at have travlt og ihh, hvor er weekenden bare tiltrængt så.... Her skal der også julepyntes - og hygges - og hygges - og pyntes - og måske ryddes lidt op :-) Rigtig god weekend!!

Sara Marie sagde ...

nullergøj-tøj - hvor er det bare sødt! :)

heidi sagde ...

Arbejde sucks. I hvert fald når der er for meget af det.. God weekend!

Retro-Couture sagde ...

så er weekenden tiltrængt! Sikke nogle fine mærker du har og sødt navn!
Kh Viola

Anonym sagde ...

Hej Betine..
Har lige opdaget du har en blog...
Synes bare tæppet var SÅ fint, ærgedede mig bare over jeg ikke har en lille nullergøj jeg kunne bruge tæppet til ;-) Min veninde blev rigtig glad for det...
Go uge til dig..
Lene;-)

betine sagde ...

Marie - de er fra scannex :)

Bodil - lige præcis :)

Tak, Sara! :)

Heidi - ja, det gør det altså... Og se nu der... Nu er weekenden allerede slut! Æv...

Viola - tak :)

Årh - det var dejligt, Lene :)

Også rigtig god uge til dig.

Kh!