søndag den 27. november 2011

julestue

æv bæv... så er weekenden ved at være slut. Den måtte altså godt ha´ varet bare lidt længere. Nu er jeg nødt til at overspringshandle, for jeg burde nemlig lige nu forberede 13 forældresamtaler til i morgen og tirsdag. Meeeen... 


egentlig vil jeg hellere smide mig i sofaen, nyde at ungerne sover og at her er ryddet op og rart at være... 



se... helt tom er den, den stakkels sofa! Nåårh!

måske skulle jeg bare få det gjort, så jeg kan nå at sidde der bare lidt, inden nullergøjen med garanti vågner og ikke gider sove uden en hånd at nive i.

apropos nullergøj... måske er der nogle af jer, der husker hvordan hun spiser pandekager?  I dag har hun udvidet teknikken til også at omfatte æbleskiver.



hun blev dog på stolen - det er da altid noget :)

Jeg håber weekenden hos dig har været skøn - måske især denne blæsende 1 søndag i advent...


5 kommentarer:

heidi sagde ...

Hyggeligt ser det ud! Sku' hilse og sige, at jeg har en ti-årig, som kan finde på samme trick som nullergøjen. Knapt så sødt i den alder ;o)

Ja, jeg stemmer stadig for tre dages weekenden..

Marie sagde ...

Virkelig hyggelig stue i har :-) Og sikke en sød lille pige :-) kender godt det med at de spiser på mange forskellige måder, haha.

Christina Ravn sagde ...

Det ser helt vildt hyggeligt ud i jeres stue!

betine sagde ...

tak :)

Gitte sagde ...

Hvor er hun kær :-)Dejlig stue...sådan en man bare har lyst til at sidde og hygge med en god kop kaffe.