fredag den 21. oktober 2011

Hogwarts tur/retur

Der er Harry Potter festival i min by i disse dage... Og når nu der bor en meget dedikeret fan og et par næsten lige så dedikerede, ja... - så må vi jo afsted til Harryland!


I går så vi Hogwartsekspressen køre afsted fra banegården. Desværre skal man være hele OTTE år for at komme med på turen - så min lille dedikerede fan måtte nøjes med at se alle de andre troldmandsaspiranter stige ombord og bare vinke... Det var vist egentlig også okay! Hvem gider alligevel køre i tog med dødsgardister????




Her til aften har vi så været til koncert med symfoniorkestret, som spillede op til Harry...  Musikken brusede igennnem os - jeg bliver gang på gang fascineret af den måde så mange mennesker samtidig kan få det hele til at bølge op og ned - stille og vildt. Det var betagende.  Og min lille dedikerede fan kunne selvfølgelig kende musikken og vidste lige præcis hvilken film det lige hørte til... Han er sej, er han! 



Åhr mand... en ægte nimbus2000



hjælpedirrigent

Voldemort var vor vild at blive fotograferet med - Bellatrix gik lige an!


I morgen er der magisk markedsdag - mon ikke han skal spille en gang quidditch og købe en ny tryllestav for sine galleoner...  


Det tror jeg nok, han skal!


Og ps... Jeg har faktisk strikket Viggas Gryffindor halstørklæde. Selv! Jeg bryder mig altså virkelig ikke om at strikke! Eller... min tålmodighed gør ikke!



5 kommentarer:

Pernille - Mormedmere sagde ...

Ej hvor ser det bare totalt sjovt, hyggeligt, gennemført og fantastisk ud!
Harrys univers er virkelig også fascinerende

Og wow til tørklædet, den prøve havde min tålmodighed ikke bestået..

Lines sagde ...

hov det ligner også min by!
- hvor er han fin din lille potter.
Og ikke tørklædet at for glemme.
Go tur til diagonalstræde i morgen.

TinaLykke sagde ...

Åhh mand - hvor sejt! Hvor ser han bare sød ud, din lille Harry Potter :)
Har selv en 9-årig HP fan, som ville have elsket at opleve alt det, I har set i dag. Jeg læser bøgerne højt for ham og efter hver bog ser vi filmen. Og til fastelavn var han også Harry - i hjemmesyet Gryffindor kappe, men tørklædet turde jeg altså ikke gå i krig med ;)
Jeg ser frem til et indlæg i morgen, om hvad I får købt for alle jeres galleoner og håber ikke, at I bliver slået ud af en smasher, hvis I vælger at spille en omgang quidditch :D
Kh Tina

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Nøj, hvor spændende altså - Sikke fantastiske oplevelser I får jer!!!
Og sikke da en sød Harry Potter du har :)
Kh Tina

betine sagde ...

Ja, det var bare super fedt altså...

TinaLykke - I må da tage til Odense næste år, så din lille fan kan være med... Det er et super arrangement. Dog skal man altså være temmelig tålmodig - vi stod i kø og kø og kø i går... Så det blev ikke til meget quidditch, men en tryllestav fik vi da købt for vores galleoner :)