tirsdag den 4. oktober 2011

fri som fuglen...

eller sådan næsten i hvert fald. Jeg har taget en omsorgsdag i dag, så min lille nullergøj kunne komme ordentligt ovenpå igen, inden det hårde vuggestueliv atter kalder på hende (og på mig).  
Og sikke en dejlig dejlig formiddag vi har haft. Jeg tror vi begge bare har nydt at være sammen - bare sammen. Vi har leget og gynget herhjemme og så pakkede vi klapvogn og lidt mad sammen og kørte rundt om hjørnet til Odense Zoo. Vi bor så tæt på - og er der alt for sjældent. 









Nu sover hun i barnevognen - og jeg vil sætte mig ind til min symaskine og hygge mig lidt med nogle huer.  Der kom nemlig en dejlig pakke fra malika-rosa med fløjl og bånd i lækre farver.. Og  heidistof samt grønne æbler, købt på ts.
Aaaaaah!





3 kommentarer:

Trine sagde ...

nåhhh hvor hyggeligt :-)

Skøøønt med omsorgsdage, de er utrolig dejlige at ha :-)

Tak for lån af din skønne store datter:-)

ha en skøn aften
knud

Louise sagde ...

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud, det må jeg sige.. Fedt med sådan nogle dage.... Jeg håber os jeg blir lidt bedre til den slags når man starter arbejde igen.... for lige nu, der drøner dagene bare afsted, den ene efter den anden... uden jeg egentlig får lavet noget som helst.... Må heller se og kommer igang med at nyde det lidt mere, har kun 3 mdr tilbage....

Hvor gammel er din lille nullergøj??

betine sagde ...

Søde Trine - det var så lidt... Anytime :) Ja, omsorgsdage er bare dejlige! Især når man får mulighed for at bruge dem!
Også skøn aften til dig - og Knud!

Louise - det var bare sådan en dejlig dag. Jeg savner så meget at være på barsel og have tid til lidt mere end bare hverdag, madpakker og så videre. Jeg synes også jeg havde VILDT travlt da jeg var hjemme, så jeg kan sagtens følge dig. Lige nu synes jeg bare det er helt afsindigt, som tiden bare er VÆK - men der er også mange møder og meget alt muligt fordi jeg er startet på et nyt arbejde - som ikke bare er nyt for mig, men for alle - da huset lige er åbnet. Det er spændende, men det gør også at jeg er meget mindre hjemme end jeg egentlig synes er okay i forhold til ungerne... Nå... det blev langt :) hi hi!
Så NYD dine sidste 3 måneder - for vupti... Så er de bare væk.

Viola bliver 2 her den 25 oktober - det er jo lige om lidt! Gisp :)