søndag den 11. september 2011

oh... at være i farvehimlen...

Kender du Plint på landet???  
En stor lade fyldt med alskens herligheder - ALT til minus 20%... 


Se, det er ikke noget dårligt sted (måske kun dankortswise...)

Jeg var der i dag, sammen med skønne TRINE, som jeg tidligere har nævnt her på bloggen... NU er hun endelig ved at få sin egen, så hold øje med hende lige HER 










mine MEGET beskedne indkøb - udbuddet taget i betragtning... Lidt R.E.L (og rice) papir, mummi muffinforme (naiii) 2 skønne små tallerkener, en bøjle og den voksdug, der var et MUST i sommer, men som jeg så først har fundet nu.. YAY!!! 
TAK for i dag, Trine... Det var så hyggeligt...
og tak igen for denne her :)


KNUD!







11 kommentarer:

mette sagde ...

uha - det ser bare alt for godt ud! :)

Trine sagde ...

Halloooooooo.......

Tak for en rigtig skøn dag.... det er jo altid en fornøjelse at være i dit selvskab :-)

Hvor er det nogle fine billeder....Altså alle dem hvor man ikke liiiige kan se mig fjolle rundt med fedtet hår.... hm..... ha ha ha ha ..... men PYT... elsker det ord :-)

Vi må snart gøre det igen....

knud

PS: har nu lavet mit første indlæg .... uhhhhhhh

ffluwer sagde ...

Æhj,hvor ser det bare mega spændende ud. Det kribler helt for at få lov at røre og pille i det farverige univers.

Retro-Couture sagde ...

wauw det ser lækkert ud. Jeg får helt åndenød!! Skønt sted!
Kh. Viola

betine sagde ...

Ja, det er altså et ret fantastisk sted... Det ligger i Asperup på Fyn... Ikke så forfærdelig langt fra Odense - bestemt et besøg værd!!!

Julie sagde ...

Ooooh det ser lækkert ud! Kender kun Plint fra Århus (og Kbh). Men kan da se jeg må forbi engang ved lejlighed. Tak for kigget:-)

Bodil (200procent) sagde ...

Der kan man nok få brugt en krone eller to :-)

Jeg vil for øvrigt høre, om du vil sende din adresse til mig? Så er der nemlig snart en pakke med lidt forskellige lækkerier på vej til dig - du har nemlig vundet min give-away :-)

God søndag aften!
Kh Bebe

betine sagde ...

naiiiiiiiii... er det rigtigt?? Hvor er det fantastisk :) Jubiiii... Jeg sender dig fluks en mail!

sanne sagde ...

Årh... det ser godt ud!

Louise sagde ...

Hold da op, det var da en gennemført fantastisk biks... Som jo bare desværre overhovedet ikke er i nærheden af mig.

Skal du måske forbi igen, og ku du måske gide købe sådan noget dug for mig??? det ku da være helt fantastisk:-)

Mia sagde ...

Skøøønt sted, hvem der boede i nærheden. Der er en PLINT i kbh, men ser slet ikke sååå lækker ud som den der.