søndag den 25. september 2011

Mig fra A-Z


julia har sat gang i en lille sjov leg og jeg er hoppet på... Så her er lidt om mig... 


A. Age: 38 (ai... 29!)
B. Bed size: 180x200
C. Chore that you hate: at skrælle kartofler...
D. Dogs: en lille toypuddel, der hedder Mingus
E. Essential start to your day: bad og latte
F. Favorite color: lilla, lilla, lilla
G. Gold or Silver: smykkewise er jeg mest til sølv
H. Height: 168 cm.
I. Instruments you play(ed): Har engang gået til tværfløjte (!!!) Lige nu er jeg ved at forsøge at lære at spille guitar... Og jeg får endda løn for det... tøhø!
J. Job title: pædagog 
K. Kids: Vigga fra februar 04, Pelle fra marts 06 og Viola fra oktober 09
L. Live: Odense... Er oprindeligt fra Svendborg - og elskede mine 10 år i København, som jeg gerne vil tilbage til en dag!
M. Mother’s name: Ann
N. Nicknames: mooooooaaaaar :)
O. Overnight hospital stays: Fik fjernet mandler engang i 80´erne... Ellers da jeg fik Vigga og Pelle.
P. Pet peeves: Hmmmm....  jeg kan slet slet ikke klare sådan nogle vildt høje smaskelyde.  Naiiii - det er irriterende... :)
Q. Quote from a movie: Er tilbøjelig til at hoppe med på "nobody puts baby in a corner" 
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: jeg har en storesøster - Helene, som er 7 år ældre end mig... Hov... Der dukkede lige endnu et filmcitat op "7 år Niller"
T. Time you wake up: for det meste mellem 5 og 6 - med Violas tæer i øret og Pelle som nathue.
U. Underwear: Ja, det er under det andet tøj, jo...
V. Vegetable you hate: Selleri - puuuuh!  Jeg kan slet ikke klare lugten af det...  
W. What makes you run late: Børn og blogger... 
X. X-Rays you’ve had: Tænder, hånd og fod
Y. Yummy food that you make: Uh... sådan en gang tapas med ægte mojo...  det er bare alt for sjældent, det sker.
Z. Zoo animal:
 jeg elsker girafferne...


Vil du også være med?
Smid gerne et link i kommentarfeltet her, så jeg også kan se din A til Z. 

1 kommentar:

Julia Hausfrau sagde ...

Hyggeligt du ville lege med, tak for dine random facts :)