onsdag den 14. september 2011

med på dillen...

ja ja - jeg er hoppet på...  Jeg knytter og knytter! Egentlig har jeg haft en diy liggende i bogmærkerne i et stykke tid, men har ikke lige fået gjort noget ved det... Men så så jeg jo Ullas indlæg og BUM, så bliver der altså knyttet i det lille gule.


Det smarte er jo at det kan tages med allesteder - som fx på badeværelset mens nullergøjen var i bad.  Det er da fikst :)




Vi er også hoppet med på Plan Ø - og har afprøvet tomatsuppen i dag. MUMS siger jeg bare! 



håber du også har en dejlig aften!








4 kommentarer:

Trine sagde ...

AIIIII hvor er det fint altså..... Det må du liige lære mig :-)

Knud

betine sagde ...

Det skal jeg nok :)
Knud

Karen Marie sagde ...

Ualmindelig fikst! med de små poder er det jo med at udnytte tiden på rette vis :0) Der ligger et lille takkekort til dig hos mig!

Dejlig torsdag til dig - KH Karen Marie

Unknown sagde ...

ej hvor sejt knyttet... Det ville jeg også gerne lærer så du må meget gerne lave en DIY for de er da for søde... Og elsker bare at lærer nye metoder...