lørdag den 27. august 2011

vil du lege med mig?

jeg var så heldig at komme med i den dersens gaveleg, der flurerer rundt omkring i blogland...  I dag har jeg så fået min gave fra Naninja - og hvor ER det altså HYGGELIGT!!!  Se lige nogle fiiine sager, hun har sendt til mig!
  



skønne perler, sjove clipsmænd, en fin babushka med clips og et DIY filtkit med fisk!


Nu skal jeg så bare ha´ fundet på noget spændende at sende retur!! 


Måske har du også lyst til at være med??  I så fald skal du bare være den første eller anden til at skrive en kommentar herunder, så sender jeg en gave til dig... Derefter sender du en til mig og til to mere, som kan hoppe ombord hos dig... Smadder hyggeligt! Send 3 hemmelige gaver - få 3 hemmelige gaver! 



5 kommentarer:

Mor Lotte sagde ...

Jeg vil da gerne være med... Smil...

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg vil også gerne være med! :-)

betine sagde ...

Fantastisk :) Send mig en mail med jeres adresser på betinen@gmail.com, så sender jeg pakker afsted til jer!

Louise Sloth sagde ...

Øv, altså! Hvorfor nåede jeg ikke at være med - snøft!

betine sagde ...

Så pyt, "Karise"... vi tager bare en pakke mere - send mig en mail med din adresse :)