søndag den 14. august 2011

skønne søndag!

Tænk engang... Jeg har nået rigtig meget af det, jeg havde sat mig for - det er altså ikke tit det sker, for med 3 børn er det temmelig uforudsigeligt hvad der lige kan lade sig gøre... Men YAY for at det lykkedes bare ind i mellem :)


Jeg har syet mig en ny nederdel (og satser på at score billige point hos de små nye trutter i vuggestuen)




så tror jeg nok lige vi skal synge "jens petersens ko" og lave fagter til, hva....  


nye øreringe... måske det bliver til en halskæde senere også!


en slange til arbejdet... 



og flagranker - også til "min stue" i børnehuset... Det er jo en splinterny institution med kæmpestore rum og meget højt til loftet, og alle de hvide flager mangler altså noget KULØR - sådan en chance kan jeg ikke lade gå fra mig :) 

jeg håber din søndag også har været skøn!





11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hold da op der har været fart på dig idag. Bliver jo helt misundelig - har nemlig ikke fået lavet en fis her på det sidste. Tror helt sikkert du kan score en hel del point med den super flotte nederdel.

Mvh Tina

Anonym sagde ...

Hvor er du god, hurtig og det er tilmed super smukke sager du har lavet.

KH louise

Unknown sagde ...

Hej Betine

Sikke en fin slange:) Vil du ikke skrive på min mail mamalola@hotmail.dk så kan jeg skrive bankoplysninger og sende afsted til dig:)

Mange hilsner Vicki

Malene sagde ...

Hold da fast, du har fået meget fra hånden. Og rigtig mange fine ting. Har haft en idé til de samme øreringe, men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvor jeg så stjernerne henne. Måske du kan hjælpe!?
Måske jeg også skulle finde mig et job med mulighed for mere kreativ udfoldelse:)

heidi sagde ...

Topfede sager og hvor er du dog produktiv!! Bare det var mig. Jeg har brugt dagen på at cirkulere rundt om mig selv og tænke på, om jeg skulle gå i gang med det ene eller det andet.. Det blev ved tanken. Øv!

Maria Schwartz sagde ...

Wow!! Hvor vildt!! Feeed nederdel!! Hvor er stoffet fra? Og de der øreringe er der nogle du sælger? *blink blink* ;-)

betine sagde ...

Hi hi hi... tro mig... det er også de færreste dage, jeg får lavet så meget - men når det så en virkelig sjælden gang sker, er det jo skønt...

Malene - de er fra www.smykke-univers.dk - og ja... det er ikke tosset når der kan laves en kombi mellem job og hobby... Lige nu er det ekstra fedt fordi vi jo også skal købe ind til den her tomme nye institution, så jeg får også lov til at shoppe :)

Maria - Taak :) Stoffet er fra www.malika-rosa.dk - jeg kan sagtens lave et par øreringe til dig, hvis du gerne vil have det...

Maria Schwartz sagde ...

Uh, det vil jeg meget gerne!! Har du dem i gule?? Ellers hvide? ;-)

betine sagde ...

Ja, du kan godt få gule - eller hvide :) Vil du sende mig en mail på betinen@gmail.com, så kan vi lige aftale... :)

Connie sagde ...

Hej Betine.
Ved godt det er et gammelt indslag, men hold op en fin nederdel! :-)))
Hvor har du mon det mønster fra?
Og sikken lækker blog. Er på vej igennem den. :-)
Kram connie.

betine sagde ...

Hej Connie...

Tusinde tak skal du have - og hjerteligt velkommen til :)
Mønsteret til nederdelen her er et, jeg engang har tegnet af efter en, jeg havde i skabet - det er en halv sol, så det er ikke fordi det er særligt kompliceret :)

Kh. Betine