mandag den 29. august 2011

se min kjole...

I sidste uge landede der et par smuksakker i min postkasse...




Jeg er især glad for det blå, som altså bare måtte blive til en kjole til min lille nullergøj, der ææælsker "toler"...  Jeg har forsigtigt bevæget mig ud af min comfortzone og ladet iris mønsteret ligge til fordel for dette her...  
Måske skal den have et eller andet hæklet foran - en lomme, en sløjfe eller? Det tror jeg, den skal!! (så skal jeg bare lige finde ud af hvordan det er, man gør!)



det grønne stof er noget "gammelt" noget fra stof og stil - jeg synes det er SÅ fint!!!  








9 kommentarer:

Christina Ravn sagde ...

Den er skøn skøn og det der mønster er også et af mine favoritter - sammen med Iris :)
- det grønne stof har jeg også og er stadig også ret vild med det. Det er så fint!

Malene sagde ...

Hvor er den også bare fin. Hvilket mønster er det? En hæklet lomme kunne være super flot til.

betine sagde ...

Tak tak altså :) Ja, det er godt de stadig har det grønne - jeg har snart ikke mere...
Mønsteret er fra Welinder - sy og strik børnetøj 0-3 år... Jeg må hellere lige lære at hækle en lomme :) Er altså bedst til sådan noget ligeud hækling! Men helt ærligt, det er SÅ irriterende ikke at kunne finde ud af det, så jeg tror efterhånden min stædighed er ved at få overtaget :)

LeizyB sagde ...

Lækre stoffer og super sød kjole!

Retro-Couture sagde ...

Jeg synes bestemt også, at kjolen er blevet rigtig fin :-)

trinesoehest sagde ...

Det er godt nok en helt fantastisk 'tole'!! Hvor er den lille nullergøj heldig at ha sådan en dygtig mor :-)

Pernille - Mormedmere sagde ...

Sikke en sød kjole.
Dejlige forårs/sommerfarver der kan live lidt op når nu vejret synes det skal være efterår..

Månestrålens mamasita sagde ...

Sikke en sød sag - jeg har også et stykke af det blå stof, og det er helt klart en af favoritterne :)


KH Vibeke

Henny sagde ...

Fin kjole. FArverne er gode sammen.