mandag den 15. august 2011

Og vinderen er....

Jeg har benyttet mig af noget så kedeligt, men til gengæld virkelig retfærdigt, som Random.org

Alle jeres lodder er skrevet ned. 182 blev det til i alt... Det er jo helt vildt og både Martin og jeg er overvældet over at så mange havde lyst til at være med... Endnu mere overvældende (og rigtig skønt) er det at I gider kigge med her hos mig.  Det er jo jer, der gør det sjovt at blogge og jeg nyder i den grad at læse med hos jer!

Nå, men...

 T R O M M E H V I R V E L



Maiken!!! 

Hvor pudsigt er det lige?  

Rigtig stort tillykke... Martin er din i nogle timer!



5 kommentarer:

Bodil (200procent) sagde ...

Tillykke til den heldige vinder :-)

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Hvorfor er det mon pudsigt - nå men i hvert fald tillykke til den svine heldige! :-)

Jane sagde ...

Øv! men tillykke til den heldige!!

leisure - knit sagde ...

Åh øv...troede lige jeg var så heldig at vinde, da mit navn var streget ud :) - Men stort tillykke til Maiken - er MEGA misundelig....

betine sagde ...

Det er pudsigt, fordi jeg kender Maiken temmelig godt :)

Åh ja, jeg kan godt se det ligner dit navn er steget ud, men det er altså bare skyggen fra det øverste papir :) Øv, så troede du lige og så alligevel ikke - det er jeg altså ked af!

Jeg må lige se om jeg kan overtale ham Martin til en runde mere... Det KUNNE jo være :)