fredag den 5. august 2011

fotochallenge dag 2,3,4 og 5

Som sagt har det været en ret hektisk uge, så fotoudfordringen er blevet syltet eftertrykkeligt... Men NU skal det altså være, så her er billederne for de sidste 4 dage.

                         
                             dag 2 - "what i wore"


jeg var på kursus/teambuilding med mit nye arbejde fra tirsdag til onsdag... Et rigtig fint sted, som fortjener sit eget indlæg... Det her er noget af det, jeg havde på.

dag 3 - "clouds"


okay... det er måske lidt snyd, for billedet her er ikke fra i onsdags... Det er fra sidste uge (som allerede er SÅÅÅ langt væk!)hvor vi holdt ferie i Henne. Se lige en fantastisk himmel, der var den dag. 

Dag 4 - "favorite colour"


åååååh lilla... 


dag 5 - "someone I love"


okay... det er måske også snyd, for det her billede er heller ikke fra i dag... Det er fra engang i efteråret. Det er Viola (aka Nullergøjen) og min gamle mormor, som jeg nok ikke har mange dage endnu. Det er slet ikke til at forestille sig, at der kommer en verden lige om lidt, hvor jeg skal undvære hende og det er simpelthen bare så trist at Viola aldrig kommer til at kende hende. Så kære lille mormor, dagens billede er til dig! 






Ingen kommentarer: