lørdag den 9. juli 2011

så for den...

der er ophold i sommervejret - hvad er det nu for noget... Det ene øjeblik flyder ungerne i badebassinet - et næste er det regnvejr! 



Nå... Men så kunne der jo, med fare for at fremstå virkelig ensformig, blive til en kjole mere...  Denne gang er jeg lidt mere tilfreds med finishen - fru Singer har drillet, har hun - men efter en gang fnugfjernelse og et dryp olie kører hun upåklageligt igen. 




Ham her glæder sig til jul. Han ønsker sig nemlig to nye lyssværd. De 6 han allerede har er faktisk ikke liiiige de helt rigtige hvis man skal kæmpe som qui-gon jinn og obi-wan kanobi. Godt så!



Sagde jeg lille nørd?












  

2 kommentarer:

Stine S sagde ...

Hvor er kjolerne altså bare fine! Og lyssværd kan man vel aldrig få for mange af...

Mette/DigogMig sagde ...

Sikke en hyggelig blog du har. Og hvilken skøn skøn kjole!! Jeg tror faktisk, at jeg har samme mønster. Jeg laver den bare altid med læg/rynker foran. Jeg tror, at den næste jeg laver skal være uden nogle af delene, for den du har syet her er da virkelig fin :o)
Kh Mette