fredag den 8. juli 2011

rugbrødskjole

Aaaaaaaaahhhhhh....  Ferien er kommet snigenede - ligeså stille. Og NU er den her.  Hold op, hvor er det dejligt.  Den er skudt i gang med endnu en lille kjole - jeg er altså helt tosset med den model her... Begge to faktisk :) også selvom hun lige nåede at fedte den til med sin leverpostejsburger inden jeg kunne komme til at tage et billede.



Der ligger en til klar - klippet ud. Den skal bare lige syes sammen... Men der er jo også 3 dejlige ferieuger til at få det gjort! 

Ha´ den skønneste aften!

3 kommentarer:

Lisa sagde ...

Rigtig fin kjole.
ER ret vild med mønsteret også, lækkert med det lille bærerstykke.
Faldt over din blog, den er ret fin -og nu er jeg fast læser.
//Lisa

Kristiane sagde ...

Det er et super lækkert mønster. Er det, det fra stof og stil???

betine sagde ...

Det er fra Stof2000, hedder Iris og er ret nemt at sy efter :) Jeg har tilpasset det lidt - det er noget bredere og med nogle læg, men jeg synes den er sødere sådan her :)
Kh - Betine