søndag den 3. juli 2011

Give Away Numero Uno!!!

Så... Nu skal det være...  Jeg havde egentlig tænkt den skulle skydes i gang ved 20 faste læsere, men pludselig var der jo 25. Det er fantastisk, at I har lyst til at kigge med her - hurra for jer - og TAK!!!




En af jer kan vinde et "fotoshoot" med en super dygtig fotograf, nemlig Martin fra Nørgaard Foto. Martin tager billeder hos dig eller "on location" et sted, du bestemmer - I aftaler selv dato mv.  Dog er der nødt til at være en geografisk begrænsning til Fyn, Jylland eller Sjælland.
Du får en fotocd med billederne og et print efter ønske (max A4)
Det er selvfølgelig muligt at bestille flere prints efterfølgende.


Du kan få op til 5 lodder: 


1 lod: Skriv en kommentar (husk mailadresse hvis du ikke har en blog)

2 lodder: Bliv også fast læser
3 lodder: Bliv fast læser og link til min giveaway med mit billede    på din egen blog
5 lodder: Som ovenstående, men sæt også min blog på din blogroll

Jeg håber I har lyst til at være med - vinderen trækkes 15. august

















59 kommentarer:

Stine S sagde ...

Hej Betine
Hvilken fantastisk give away!
Jeg vil gerne være med på alle 5 lodder. Har lavet et indlæg med et link på min lille blog - aner ikke om det er rigtigt.
Ha' en dejlig søndag
Kh Stine

ffluwer sagde ...

Hejsa...
Har lige set din kommentar hos mig og det banede vejen herind. Fantastisk lækker give away. Wau. Og en dejlig blog du har også. Du fortjener klart flere læsere, så jeg skal nok sprede det gode rygte. ;-)

Deltager selvfølgelig med 5 lodder.

Kh Karina

Brilleting sagde ...

Hey Betine!

Jamen, den vil jeg da hjertens gerne vinde!! Jeg er med på 5 lodder! :-D
Ha' en fantastisk dag!
Kram fra Jane

Malene sagde ...

Jeg er med, med to lodder :)

Månestrålens mamasita sagde ...

jeg vil da gerne være med på alle 5 lodder - tak :)


KH Vibeke

Louise Sloth sagde ...

Jeg vil da også med på 5 lodder... Så kan vi måske vinde hinandens give-away?? :-D

Christina Ravn sagde ...

Sikke en fed præmie, den vil jeg gerne vinde.
Er på med to lodder :)

Louises galleri sagde ...

Super give away. Deltager gerne med 5 lodder.

*lume* sagde ...

Tusind tak for din deltagelse på min give away og jeg deltager gerne med 5 lodder her. Mvh Dorthe

Frk. Fie sagde ...

Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

Dorte Klerke sagde ...

Prøver med 2 lodder, som ny fast læser.

Ane sagde ...

Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

Mia sagde ...

hejsa
Tak for din kommentar på min blog og dit hint om give-away'en. Jeg vil super gerne vinde så fed en præmie. Jeg deltager med alle 5 lodder.
KH Mia

Maria Schwartz sagde ...

Feed giveaway! Håber jeg vinder!! Jeg er med på 3 lodder!! ;-)

www.frk-viola.blogspot.com

Line sagde ...

Sikke en god give away! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, og glæder mig meget til at følge med herinde :)

Lena (By Warberg) sagde ...

Sikke en flot gevinst, den kunne jeg godt bruge ;o)
Napper 5 lodder og krydser alt hvad jeg har xxxx
Kh. Lena

Unknown sagde ...

Wow.. lækker præmie! Jeg er med, med et enkelt lod.
Du kan finde link til din giveaway her:
http://giveawaysdk.blogspot.com

Mette sagde ...

Nuj en fed præmie. Jeg er med på to lodder og krydser alt :).

Vh Mette

Lise sagde ...

Jeg er da så meget med på 5 lodder! Kunne passende bruge billeder af den lille pige, der skulle stikke hovedet frem til august.
Jeg glæder mig til at følge din blog.

Mvh. Lise.

PynteMynthe og Mor sagde ...

Fantastisk give away - den satser jeg da på at vinde! :)
5 lodder til mig!

Unknown sagde ...

Super fedt give away jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder...

Unknown sagde ...

uuhh det bliver spændende, 3 lodder til mig:)

Lisa sagde ...

Nej hvor vil jeg gerne vinde den..
2 lodder til mig.
Fin blog.
//Lisa

Pauseknappen sagde ...

Åhh en fantastisk lækker give away! Med tre unger kunne det være SÅ fedt at få besøg!
2 lykkebringende lodder i min retning, tak.
Hej fra Rikke - der også har en give away i luften!!

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Hej Betine - sikke en fin og hyggelig blog, du holder dig. Ikke mindst en stor og flot præmie i denne Give Away - jeg er helt klart med på alle 5 lodder! (eneste udfordring her og nu er, at jeg ikke kan melde mig som fast læser og heller på min egen blog kan se mine faste læsere. Der må være et eller andet galt med funktionen - men så snart det virker igen, tilmelder jeg mig!
:-)

Maria sagde ...

Skøn give away, jeg må være med på 3 lodder.

June Rothmann sagde ...

Sikke en flot og skøn præmie! Jeg smider 5 lodder i puljen :-)

K.H June

Katja sagde ...

Lækker præmie - 5 lodder tak. :)

www.cautious.dk

Kiir sagde ...

Jeg vil gerne deltage med fuldt antal lodder :D

Birgitte sagde ...

Jeg vil gerne deltage i denne super give awaymed 2 lodder.

Tanja sagde ...

Det var da en helt igennem fantastisk give away.. Deltager med 3 MEGET GODE lodder :)

Tanja

[hadla] sagde ...

Hejsa, superfed GA. Deltager med 5 lodder og krydser arme og ben!

Jane sagde ...

Flot giveaway, jeg er med på 2 lodder :O)

Trine sagde ...

Halloooo.....
den må jeg hellere være med på :-)

Det må jo være 2 lodder jeg kan deltage med... fniz

knud

PisserendensPippi sagde ...

Ûbercoool giveaway jeg er med på 5 lodder ;o)

Mor Lotte sagde ...

Super fed give away..... jeg er nødt til at være med, måske jeg kunne være heldig og få fotograferet alle vores 6 sammenbragte unger, sammen med deres mor og far... så 5 lodder... :o)

rigtig dejlig sommer... og krydser alt hvad krydses kan....

Tina (Mulles verden) sagde ...

super fed Giveaway... er med på 2 lodder..
Har gang i min første giveaway så kig endelig forbi...
smil fra Tina

Sara Kjær sagde ...

Jeg vil mægtig gerne deltage :)
Et enkelt lod...

LeizyB sagde ...

Wow! 2 lodder til mig tak :-)

Malin sagde ...

Sikke dog en vild præmie!
Jeg deltager med 2 lodder:)

leisure - knit sagde ...

Wow - sikke en skøn Give Away - jeg vil blive SÅ glad for at vinde :) Jeg smider 5 lodder i puljen. Kh Dorte

byZAT sagde ...

WOW sikke en fed give away, jeg er med på 2 lodder

Fie sagde ...

Lige hvad jeg har brug for! 2 lodder til mig, tak:-)

Anonym sagde ...

Ihh måske jeg har heldet med mig til at vinde, jeg er i hvert fald med på 2 lodder :-)

Billy Hankat sagde ...

Oj, en fin give-away! Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder:-)

TinaLykke sagde ...

Deltager med 2 lodder og krydser fingre :)))

Kh Tina (timo4760@gmail.com)

Trine sagde ...

Mine børn ville gøre sig godt på nogle flotte billeder :-) 2 lodder til enemaerke@stofanet.dk

bade-and sagde ...

Nej hvor er det en god giwe away. Den vil jeg rigtig gerne vinde. Jeg har tilføjet mig som fast læser og vil derfor gerne deltage med 2 lodder.

Hilsen
Mette
(bade-and@hotmail.com)

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg er med på 2 lodder!!!!!! :-)

Stina sagde ...

Jeg er frisk på 2 lodder kh Stina

mette b sagde ...

Sikke en fantastisk præmie! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder. Jeg linker til din blog under lodtrækninger i min sidebar.
mvh
mette b

Maiken skov sagde ...

Hej Betine. Jeg vil selvfølgelig gerne være med på et lod. Du er en fantastisk pige med en skøno blog som er flot og sjov. Knus Maiken@familienskov.dk

Kreafabrikken sagde ...

Det er noget af en give away, som jeg med stor glæde deltager i. Smider to lodder i puljen. Mvh Louise

Onkel Anne sagde ...

Hep hep hep lad mig vinde med to lodder :)

TrineEmilie sagde ...

Jeg skynder mig at være med på 5 stk!.. ÅRH giv mig nu lidt held!!

:)

Mette Bundgaard sagde ...

Uhhh den vil jeg gerne være med i, kan man mon lige nå det?
2lodder tak ;-)

Finurligheden sagde ...

3 lodder til mig - tak:D

Bodil (200procent) sagde ...

Ejjj, indså lige at jeg endnu ikke har tilmeldt mig - men kan vist lige nå det??? Så vil jeg i hvert fald gerne have to lodder (kan vist ikke betale sig at linke nu - til gengæld ligger du på min blogroll :)) God mandag (i regnvejr :-()
PS. Har også en give-away i gang inde hos mig, så kig gerne forbi :-)

Dorte sagde ...

Skøn give away - kan vist lige nå det!
Du ligger med link på mangebaekke.blogspot.com - hvor jeg i øvrigt også lige har sparket min egen give away i gang :-)