torsdag den 30. juni 2011

store farveldag

Puuuuuuuh mand!  Det har været en følelsesladet dag i dag. Det var min sidste dag i det lille børnehus, jeg var med til at starte for 3.5 år siden.  Det var også sidste dag for 6 af børnene. Det er altså svært at sige farvel - jeg får vand i øjnene!!!  Men hey!  Jeg fik også gaver...  Det er jo altid dejligt :)


Se lige her for nogle lækkerier!




det smukkeste chokolade ever... Kan næsten ikke nænne at ødelægge det!



tusinde tusinde TAK, Jonathan og Johanna - og co. !!!


skøn skøn thekop i yndlingsfarven - og lækkerheds the, som jeg virkelig glæder mig til at smage. Det dufter helt vidunderligt.  Der var også chokolade, men det kunne jeg altså godt nænne at ødelægge...  TAK, Karoline og co. 


 

fint fint kæmpekort fra alle mine trutter.  Skal selvfølgelig have ærespladsen på væggen i stuen...  :) 


skønne ugleøreringe fra mine (eks)kollegaer - de passer!  

Jeg fik også rødvin og blomster...  Og masser af dejlige kram.  

Sikke en sidste dag, det var.

I morgen starter et nyt eventyr. På cykel.









5 kommentarer:

Trine sagde ...

Kære Betine...

Dejligt at læse dine indlæg.....:-) Håber at du får en dejlig dag i morgen på dit nye job....

knud

betine sagde ...

Tak Sveske!
Skal vi snart hyggesy? :)

Knud

Kristiane sagde ...

Ejj for en hyggelig blog du har her. Jeg melder mig straks som ny læser og glæder mig til at følge din blog fremover. -og mmmm chokolde!!!!!

mvh Kristiane / PekaBooH

Malene sagde ...

Åh ja..jeg er heller ikke god til den slags afsked, men dejligt med gaver:) Hvad består dit nye arbejde af? Har jeg mon misset det her på bloggen!?

betine sagde ...

Hej Kristiane - hvor dejligt, du gerne vil læse med :) Og tak for de søde ord om min blog!

Malene... Nej, du har ikke misset noget, jeg har ikke reklameret så meget med det - kun med at jeg fremover kan cykle i stedet for at køre på motorvej. Jeg skal være med til at starte et nyt børnehus her til august. Er vuggestuepædagog :) Det bliver vildt spændende.