torsdag den 19. maj 2011

Hvor heldig kan man være???

Temmelig meget...  Endda!  Da jeg kom hjem fra arbejde i dag stod der noget på mit sybord.  Noget helt nyt!  Aaajmen altså! Ham, der snart fylder 40, synes det var synd at jeg skulle sidde og kæmpe med frk. Bernette, som virkelig virkelig ikke har været særlig samarbejdsvillig de sidste 4 år - eller mere. SÅ!!!  Tammedam...



Se lige... Spritzneues - og med ALLE MULIGE funktioner, jeg slet ikke kan finde ud af :)  


Vores første samarbejde...  Frøken Singer og jeg! Må sige jeg forventer en lys og lykkelig fremtid sammen med hende!


OG... Så havde min ældste yndlingsdatter legeskrevet i skolen i dag...  Jeg kan (selvfølgelig) godt læse det... Og kneb en lille tåre.

Det kan da kun blive en FANTASTISK weekend!

Kh - Betine

2 kommentarer:

Kabakü sagde ...

det er da en fantastisk mand du har dig Betine.... tillykke med din nye maskine!

frk.regnbue sagde ...

Tillykke med den nye maskine! fint brev, jeg kan også godt læse det:-) kh Christina