lørdag den 7. maj 2011

en del fattigere...

er jeg nu, efter en lille hurtig tur i Pakhus 16 - til Fyns fedeste forårsmarked...  Jeg skal da lige love for at de holder hvad de lover, for HOLD NU OP... Hvor var der bare fyldt med lækkerier - blomster, træer, massevis af fantastiske retrofund og de fineste kreating... ALTSÅ... Hvor er jeg glad for at jeg skal tilbage i morgen. Med en veninde, der også gider kigge på det HELE, frem for med 2 lørdagskække unger, der virkelig hellere ville hjem og se Busters Verden og kun tog med på grund af vigtigheden i at være med til at vælge fødselsdagsgave til mosteren...  Den viser jeg ikke lige før den er pakket op, men her er hvad der kom med hjem.



Børnenes idébog fra 1972. Jeg skal meget sy den and!



Noget så nuttet Bambi med topkæk hat... Fra hende her


Skønt skønt hæklet armbånd med retrostof - fra Christina; krudtuglens mor - sikke en overflod af lækkerier, hun havde med!


Så fint!!!


Skønt stof... 


Og se.... posten havde sørme været her igen da jeg kom hjem :)


IH, hvor jeg glæder mig til at komme tilbage i morgen (på forhånd undskyld, bankdame...)


Ha´en fantastisk lørdag.

KH - Betine




1 kommentar:

frk.regnbue sagde ...

super gode køb:-) ja det er altså en del bedre at shoppe uden børn... Kh Christina.